divendres, 23 d’octubre del 2009

Fotomuntatge de Poe:

El meu treball es basarà en el relat " El gat negre ", (l'ultima entrada que he penjat és el final del conte, que és la part que representaré).

La idea que tinc és fer una foto a una paret de totxanes, que em servirà de fons. Després amb fotoshop, faré un forat a la paret, que quedi de color negre. Dins aquest forat és on situaré la meva foto. Representaré el cadàver de la dona, després de ser descoberta emparedada pel seu marit just després de ser assassinada per aquest. º

Vestuari i maquillatge:

Em posaré el vestit de casament de la meva mare, que és d'estil vintage romàntic, i crec que pot anar molt be amb la meva idea.

El maquillatge serà palid, tant la cara com els llavis, que els hi donaré tons blavosos o morats molt suaus. Els efectes de sang i descomposició els faré amb fotoshop.

Un efecte que vull fer amb el fotoshop, és el de descomposició, treient trossos de la pell i substituintlos per trossos d'esquelet.

Posició: Estaré dreta amb el cap lleugerament inclinat ( encara he de fer proves), i amb els braços morts, encara no sé si tindré els ulls oberts o tancats, però de moment crec que tancats. La boca gairebé tancada del tot.

Escanejaré el dibuix d'un gat negre amb un sol ull i potser la boca oberta ( encara no sé en quina posició, però tinc més o menys clara la forma, com allargada), i la col.locaré a sobre del meu cap.

Per acabar, envelliré la imatge, el vestit, el cos i la cara ( de manera que sembli brut i gastat).




Doncs aixó és tot de moment :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada